Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında sahne alan sevilen müzik grubu Kolpa, Didim'de unutulmaz bir konsere imza attı. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte vatandaşlar, grubun sevilen şarkılarına hep bir ağızdan eşlik ederek yaz akşamının tadını çıkardı.Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun öncülüğünde gerçekleştirilen kültür ve sanat etkinlikleri kent genelinde devam ediyor. Konser serisinin Nazilli'deki ilk buluşmasının ardından ikinci durağı Didim Atatürk Kültür Merkezi oldu.
Aktuel
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 13:45
Didim'de Kolpa Coşkusu: Yaz Konserleri Binlerce Müzikseveri Buluşturdu
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında sahne alan sevilen müzik grubu Kolpa, Didim'de unutulmaz bir konsere imza attı.
Aktuel
27 Haziran 2026 - 13:45
İlginizi Çekebilir











