İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), kentteki yeşil alanları daha işlevsel hale getirecek yeni bir projeyi hayata geçirdi. Park ve yaşam vadilerine dikilmeye başlanan meyve ağaçları sayesinde İstanbullular, önümüzdeki yıllarda şehir içinde yürüyüş yaparken dalından taze meyve toplama deneyimi yaşayabilecek.Kent yaşamında doğayla bağı güçlendirmeyi hedefleyen İBB, aktif yeşil alanların sayısını artırmanın yanı sıra bu alanlara farklı bir kimlik kazandırmayı amaçlıyor. Yeni uygulamayla birlikte parklar yalnızca dinlenme ve vakit geçirme alanları değil, aynı zamanda meyve veren doğal yaşam alanları olarak da hizmet verecek.
Gündem
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 13:44
İBB'den Parklara Meyve Ağaçları Hamlesi: İstanbullular Dalından Meyve Toplayabilecek
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), kentteki yeşil alanları daha işlevsel hale getirecek yeni bir projeyi hayata geçirdi.
Gündem
27 Haziran 2026 - 13:44
İlginizi Çekebilir











