Didim'de Kolpa Coşkusu: Yaz Konserleri Binlerce Müzikseveri Buluşturdu
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında sahne alan sevilen müzik grubu Kolpa, Didim'de unutulmaz bir konsere imza attı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen "Yaza Merhaba Konserleri" kapsamında sahne alan sevilen müzik grubu Kolpa, Didim'de unutulmaz bir konsere imza attı. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte vatandaşlar, grubun sevilen şarkılarına hep bir ağızdan eşlik ederek yaz akşamının tadını çıkardı.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun öncülüğünde gerçekleştirilen kültür ve sanat etkinlikleri kent genelinde devam ediyor. Konser serisinin Nazilli'deki ilk buluşmasının ardından ikinci durağı Didim Atatürk Kültür Merkezi oldu.
Kolpa Sevilen Şarkılarını Didimliler İçin Seslendirdi
Konserde sahneye çıkan Kolpa, geniş repertuvarındaki en sevilen eserlerini seslendirirken, salonu dolduran müzikseverler de şarkılara alkışları ve eşlikleriyle ortak oldu. Büyük ilgi gören konser, Didim'de yaz sezonunun en renkli etkinliklerinden biri olarak dikkat çekti.
Etkinliğe katılan vatandaşlar, yaz boyunca düzenlenen kültür ve sanat organizasyonlarından duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.
Yaza Merhaba Konserleri Devam Ediyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği "Yaza Merhaba Konserleri" önümüzdeki günlerde de farklı ilçelerde müzikseverlerle buluşmayı sürdürecek. Konser serisinin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak. Sevilen sanatçı Aydilge'nin sahne alacağı konser saat 21.30'da başlayacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı